Direktesalgsforbundet DF

4. Alle kunder har angrerett, men hvor tydelig skal du være.

En sterk fordel ved direktesalg er at kunden nyter godt av bedre angre-rettigheter enn ved standard butikkhandel. Hvordan bør du formidle denne fordelen overfor dine kunder? Som direkteselger må du forholde deg til lov om salg av varer eller tjenester som skjer på annet sted enn selgers faste utsalgssted. Gir du ikke korrekt informasjon, kan …

4. Alle kunder har angrerett, men hvor tydelig skal du være. Read More »

3. Er det en grense mellom informasjon og kreativ markedsføring?

For å bli en suksessfull selger må du også være god til å markedsføre. Det kan være vanskelig å kombinere på en riktig måte. Hvordan skal du som direkteselger forholde deg til det. I utgangspunktet må du kommunisere på en måte som er enkelt og lett å forstå. Men er de greit å  «vri litt» …

3. Er det en grense mellom informasjon og kreativ markedsføring? Read More »