Direktesalgsforbundet er på Facebook

april 15, 2011 8:34 am

Facebook er en naturlig og viktig del av den nye satsingen. -Vi skal kommunisere på flere måter og tar derfor Facebook i bruk, samtidig som vi introduserer ny web. I tillegg har vi vårt månedlige nyhetsbrev som stadig får flere lesere, sier Torgersen.

Facebook er en spennende, rask og lett tilgjengelig måte å kommunisere på.

-Det vil alltid være en utfordring å ta i bruk nye medier – men den er spennende! Vi er forberedt og har ekspertise som kan svare på spørsmål raskt sier Torgersen.

Han ønsker selvfølgelig mye trafikk med spennende innhold, men er samtidig ydmyk og ber om litt tålmodighet i starten, fordi dette er nytt for Direktesalgsforbundet.

-Vi er vel som for mange andre. Vi ser på nye medier som en viktig kanal for å nå bredere ut med budskapene våre, avslutter Torgersen. Det er viktig for oss!

Bli venn av Direktesalgsforbundet her: Gå til Facebook.