ARKIV
- Seldia styrker både deg – og dine kunder
- Årets DF Awards på ærverdige Hotel Continental
- Ønsker mye strengere håndheving
- Gode råd om nettverksbygging
- DF Award er tilbake 22. oktober
- Pandemien utfordret all handel
- Alt dreier seg om kundeopplevelsene
- Hvordan håndterer du stress
- Sosiale medier er din «hemmelige» hjelper
- Noen ganger lykkes du – andre ganger ikke
Skandinavisk DF dag 2011
Sammen med sine søsterorganisasjoner i Sverige og Danmark var det lagt opp til et spennende program på møtet på Hotell Skansen i Båstad i Sverige 8. – 9. juni.
Hovedleksjonen var om Lux Business School. Støvsugersuksessen har valgt direktesalg som sin salgskanal med en utrolig suksess. Når man har som mål å selge en støvsuger til 20.000 kroner til kunder man aldri har truffet før, må man både være godt forberedt, ha unike produkter og god salgsteknikk. På Lux Business School lærer deltakerne det fra A til Å.
-Vi fikk presentert det beste fra denne utdanningen av Paul Trygger og Morgan Lindstrøm fra Lux som ledet forsamlingen gjennom et interessant og inspirerende tema. Jeg mener dette er en meget verdifull skolering uansett hvilken salgsbransje eller produkter man skal arbeide med. Det er ikke uten grunn at Electrolux-konsernet har brukt skolen som rekrutteringsarena og ansatt flere tusen selgere herfra gjennom årene, sier Jan-Fredrik Torgersen.
Sommeren kommer NÅ!
Dette er siste nyhetsbrev før de aller fleste av oss tar ferie. Signaler fra våre medlemsbedrifter og deres distributører sier at det har vært en spennende vår med bra salg og god fremgang. Direktesalgsbransjen fortsetter å vokse, og flere og flere ser muligheten til å tjene litt ekstra eller oppnå karriere.
-Vi i DF benytter anledningen til å ønske alle våre lesere en riktig god sommer!