Garantist for seriøsitet

mars 30, 2012 8:42 am

Det er ingen tvil om at Direktesalgsforbundet og dets medlemmer har hatt stor betydning for bransjens vekst og seriøsitet. I februar var det årsmøte der nytt styre ble valgt.

— Vi får ros fra mange hold, blant annet fra forbrukerombudets representant, fagsjef Tonje Hovde Skjelbostad som under årsmøtet berømmet oss og bekreftet at de ikke har klagesaker av betydning, sier den gjenvalgte lederen av Direktesalgsforbundet, Jan Fredrik Torgersen.

Nesten alle de betydningsfulle aktørene i bransjen er medlemmer i forbundet. Direktesalgsforbundet samarbeider tett med de tilsvarende organisasjonene i Danmark og Sverige og er med i Internasjonale nettverk.

Takket være strenge etiske regler og grundig evaluering av nye medlemmer, er useriøse aktører sjanseløse om de søker medlemskap.

— Men vi har fortsatt en svært viktig jobb å gjøre, for vi skal forsterke posisjonen vår og utvikle oss videre, sier Jan Fredrik Torgersen som har fått med seg et godt styre med bred kompetanse innen bransjen.

Etter årsmøtet  består styret av:

• Jan-Fredrik Torgersen, Leder og styreformann i Direktesalgsforbundet
  • Morten Teigen, Styremedlem og viseformann. Amway Norge AS