Bransjefest 2012

august 31, 2012 11:03 am

Direktesalgsbransjen representerer mer enn «bare» arbeide og penger. Samhold, glede og fest er også en viktig del, sier lederen i forbundet, Jan-Fredrik Torgersen.

– Det må også være tid til å feire oss selv – og vi gjør det på en ordentlig måte, gjerne med smoking og i lange kjoler – med ankomst fra Norges paradegate nummer 1!

Årets bransjefest holdes nemlig på Grand hotell i deres ærverdige og stilige lokaler.

– Innpakningen og maten garanterer vi for. Overraskelsen er hvem som vinner prisene som skal deles ut. Det er nemlig slik at hver medlemsbedrift nominerer en av sine distributører til vinner av DF Award.
DF Award er direktesalgsforbundets hederspris som gis til den agent/ distributør som av en medlemsbedrift anses spesielt kvalifisert. DF Award er basert på at vinneren har utført en ekstraordinær god jobb innen direktesalg, er arbeidsom og dyktig innen sin virksomhet og ikke minst en bra representant for god direktesalgsetikk. DF Award er direktesalgsforbundets symbol på at vedkommende er arbeidsom, engasjert, utholdende og en meget god representant for vår bransje.

Mer om bransjefesten.