12. oktober kl. 13.00 – en unik mulighet

juli 22, 2013 1:06 pm

Årene går og alle blir eldre. Noen hevder at: «alder er ingen ting å feire» – For noe tull, svarer vi!

Vi feirer med å gi medlemmene og deres distributører en skikkelig vitamininnsprøyting.

Derfor inviterer vi til faglig oppdatering og suksessoverføring i Gamle Logen i Oslo.

Tre spennende sesjoner

Motivasjon gir energi, arbeidslyst, engasjement, besluttsomhet og glede sier Jørn Hammer. Kom og hør det spennende foredraget – når han med smittende begeistring prater om hvordan riktig motivasjon gjør deg inspirert og du blir en inspirator for de rundt deg.

Hvis vi skulle pekt ut en «fagdommer» for direktesalg, måtte det bli Anders Berglund. Med bakgrunn som jurist og dommer har han jobbet i bransjen med juss, HR og etikk. Når den svenske regjeringen ville ha EU-direktivkompetanse, var det Anders de spurte!

Salg er en «never ending story» der resultatene viser tydelig hvem som lykkes – og mislykkes.

Til paneldebatten har vi invitert de beste blant oss. De har salgssuksess – og de tjener godt på det! De gir av sine erfaringer og den metodikk de vet fører frem mot målet.

Deltakerne er tidligere «DF-award»-vinnere som er åpne, inkluderende og villige til å dele av sin suksess med deg. Her vil du få de viktige og avgjørende rådene!

Begrenset med plasser

Som du skjønner har vi lagt det faglige nivået høyt. For at alle skal få det beste utbyttet har vi valgt å begrense deltakelsen til kun 400 plasser. Du kan melde deg på nå.

direktesalgsforbundet klikk link 2direktesalgsforbundet klikk link1

40 år med seriøsitet

Direktsalg sysselsetter mer enn 85 000 selgere/distributører i Norge hvorav omkring 75% er innenfor Direktesalgsforbundet, som i dag har 22 medlemsbedrifter.

Selskapene tilbyr et bredt spekter av produkter som for eksempel kosmetikk, hudpleie, kosttilskudd, helsekost, husholdningsprodukter, rengjøringsprodukter, klær, bøker, telefonabonnement etc. Bransjen omsatte for over 1,2 milliard kroner i Norge i 2012, og har hatt en økning på ca. 17% på de siste tre år.

Forbundets mål og hensikt er:
• Å ivareta medlemmenes interesser i spørsmål vedr. direktesalg, herunder arbeide aktivt for at norske lover og forskrifter så vel overholdes som tilpasses våre interesser.

• Å beskytte konsumentenes rettmessige interesser overfor direktesalgsfirmaer.

• Å forbedre samfunnets syn på dem som har sitt daglige arbeid i yrket samt være medlemmenes talerør overfor myndigheter og presse m.m.

• Å høyne direktesalgsbransjens generelle anseelse og seriøsitet.

• Å påvirke til bedre opplæring og trening av selgere som arbeider i direktesalg.

• Å samle inn og publisere materiale som har til hensikt å gi allsidig informasjon om direktesalg.