ARKIV
- Seldia styrker både deg – og dine kunder
- Årets DF Awards på ærverdige Hotel Continental
- Ønsker mye strengere håndheving
- Gode råd om nettverksbygging
- DF Award er tilbake 22. oktober
- Pandemien utfordret all handel
- Alt dreier seg om kundeopplevelsene
- Hvordan håndterer du stress
- Sosiale medier er din «hemmelige» hjelper
- Noen ganger lykkes du – andre ganger ikke
Oriflame er et lysende eksempel
Selskapet ble grunnlangt i 1967 av brødrene Jonas og Robert af Jochnick og deres venn Bengt Hellsten. To år senere startet aktiviteten i Norge. Tender Care var et viktig produkt allerede i starten – og fortsatt, etter 45 år er den rosa boksen et nøkkelprodukt.
Oriflame tok posisjonen som hudpleieprodukter som inneholder urter og planteekstrakter – og reduserer risikoen for allergi fordi de er lettere parfymert. Ingen av deres produkter skulle testes på dyr.
Tender Care er en jubelhistorie. I fjor ble det solgt over 13 millioner enheter av kremen. Den har en behandlende og legende effekt. Med sitt innhold av bivoks, gjør den irritert hud både mykere og behageligere. Oriflame selges direkte i mer enn 60 land. Til sammen selger konsulentene for 1,5 milliarder euro i året. Respekt for mennesket og naturen er underliggende for Oriflame, og det reflekteres i deres sosiale og miljømessige engasjement.