ARKIV
- Seldia styrker både deg – og dine kunder
- Årets DF Awards på ærverdige Hotel Continental
- Ønsker mye strengere håndheving
- Gode råd om nettverksbygging
- DF Award er tilbake 22. oktober
- Pandemien utfordret all handel
- Alt dreier seg om kundeopplevelsene
- Hvordan håndterer du stress
- Sosiale medier er din «hemmelige» hjelper
- Noen ganger lykkes du – andre ganger ikke
Se bildene fra 40-årsdagen
Direktesalgsforbundet feiret med fullsatt foredragssal, ny logo og stilfull bankett der DF awards ble utdelt.
Da det ble tatt til orde for å forby direktesalg i Sverige ble det tatt initiativ til en forening fortalte Anders Berglund i sitt foredrag. Blant det første den gjorde var å vedta etiske regler. Det ble intet forbud, men da Sverige fikk en direktesalgslov i 1971 skulle man tro bransjen selv hadde skrevet lovene.
Direktesalgsforbundet i Norge, er bygget på erfaringene de gjorde seg i Sverige, og det samarbeides fortsatt meget tett.
Mange gledet seg til suksesspanelet som hadde lovet å gi sine beste råd. Og ingen ble skuffet da Dene Ashim Bakken (Amway), Anne Lise Helgestad (Norwex), Rannveig Jon (Herbalife) og Robert Heldal (Eqology) fikk ordet. Alle har de vunnet DF awards tidligere.
Foredragene den spennende dagen ble avsluttet med Øyvind Hammer. Han har selv vært direkteselger med stor suksess. Nå reiser han landet rundt som motivator og inspirator.
Det er gjennom endring vi får til nye ting – og endringer skjer utenfor komfortsonen. Det er der de store mulighetene ligger, var en viktig konklusjon han ga de over 300 som satt i salen, klappet av begeistring – og gikk fornøyde hjem!
På kvelden var det stor bankett med utdeling av DF awards. Wallmans salonger sørget for harmoniske toner og underholdning. Nils Ingar Aadne bandt det hele sammen på en måte som gjorde at de fleste måtte holde seg godt fast for ikke å falle av stolen med latterkrampe.
Kvelden ble en suksessfeiring!