ARKIV
- Seldia styrker både deg – og dine kunder
- Årets DF Awards på ærverdige Hotel Continental
- Ønsker mye strengere håndheving
- Gode råd om nettverksbygging
- DF Award er tilbake 22. oktober
- Pandemien utfordret all handel
- Alt dreier seg om kundeopplevelsene
- Hvordan håndterer du stress
- Sosiale medier er din «hemmelige» hjelper
- Noen ganger lykkes du – andre ganger ikke
Bli en enda bedre ”deg selv”
18. oktober er det din tur til å lære. Dine læremestre denne dagen er de beste blant oss. De som har hatt så stor suksess gjennom flere år at de har vunnet DF awards.
– Vi er i en spesiell bransje som er preget av direkte kontakt med kundene, unike produkter og løfter som må oppfylles – hver dag. Vi er over 80.000 distributører som konkurrerer med hverandre i større og mindre grad. Det som samler oss er særlig at vi vil ha fornøyde kunder – for bare på den måten tjener vi penger, sier lederen i Direktesalgsforbundet, Jan-Fredrik Torgersen.
– Vi hadde et tilsvarende arrangement i fjor og tilbakemeldingene vi fikk var stående applaus. Derfor forventer vi enda større deltakelse i år. Da var det nesten helt fullt i storsalen på Gamle Logen i Oslo. Prisen er lav (kun 200 kroner), men vi må ta forbehold om begrenset med plasser. Du bør melde deg på nå, sier Jan Fredrik Torgersen.
Disse vil du møte:
– Alle topplederne for medlemsbedriftene i Direktesalgsforbundet.
– Hør suksesshistoriene til de tre selskapene med størst vekst i 2013, Zinzino, Eqology og PM-International.
– Hva motiverer distributørene i disse selskapene? Hør deres suksesshistorie og bli inspirert.
– «Lær av de beste» og bygg viktige relasjoner innen bransjen.