Inviterer til ny bransjefest

september 22, 2015 10:48 am

Kåringene av bransjens DF-awards, offentliggjøring av årets vekstbedrift, sosial utvikling, god underholdning og den beste maten er deler av oppskriften når ærverdige Hotel Continental åpner sine dører 14. november.

De årlige DF festene har etablert seg som solide høydepunkter for det beste Direktesalgsbransjen har å tilby. I år arrangeres den på Hotel Continental i Oslo, Stortingsgaten 24-26 i Oslo lørdag 14. november 2015 fra kl. 18.00 til 02 på natten. Medlemsbedriftene melder på sine deltakere, og det er begrenset med plasser.

Den første som meldte seg på i år var delegasjonen fra Mary Kay. Det skjedde straks etter at den første informasjonen ble sendt ut – og lenge før tidsfristen.

– Vi spør Mary Kay hvorfor?

– DF-awards og bransjefesten er noe av det beste ved vår bransje. Vi møtes og feirer de beste blant oss. Samtidig får vi se hvor viktig det er å stå sammen slik at vi styrker samholdet i bransjen på tvers av selskapene. Dessuten vet jeg hvor irriterende det er å vente på respons. Dette arrangementet er et “must” for oss, så vi kan like godt være raske med påmeldingen, sier styreleder Carl Henric Wallblom i Mary Kay.

Et fantastisk program

DF’s Bransjefest er for Direktesalgsforbundets medlemsbedrifter med spesielt inviterte gjester. Her vil du oppleve god underholdning sammen med gode kollegaer i bransjen til en 3 retters festmeny. I tillegg deler vi ut DF Award til medlemsbedriftenes nominerte vinnere (en vinner pr. medlemsbedrift kan bli premiert), før det blir dans til glade rytmer.

Årets underholdning

Bandet POLYESTER viser sin sprudlende musikalitet. De 8 på scenen vil spille variert musikk som spenner fra svenske klassikere som Abba og Carola, sydlandske rytmer, 70 talls disko og pompøs 80-talls pop.

Gjennom denne hitparaden med dansevennlige godbiter vil du få ”møte” Whitney Housten, Michael Jackson og medley fra «Grease» vokalisten Gil Bonden.

Hans Grane har raskt opparbeidet seg erfaring til å bli en habil og respektert magic entertainer. Han er allsidig og komfortabel i de fleste settinger. En erfaring han har oppnådd ved å opptre på alle mulige arenaer; fra gata i Barcelona til den store scenen hos Wallmans Salonger. Han har gjort over 300 show for mer enn 50 000 personer. Det er et skikkelig adrenalin-kick!»

Direktesalgsforbundets leder Jan-Fredrik Torgersen er også leder av arrangementskomiteen. Han gleder seg.

–
Vi ser fram til nok en innholdsrik, sosial og hyggelig DF Bransjefest, og vi kan love alle et
spennende program.
Hvis det er noe som er uklart eller om det er noe dere lurer på, så ta gjerne kontakt med