Bransjefesten på Grand

juni 16, 2016 7:56 pm

5 november: Vi har valgt Grand Hotell på Norges hovedgate Karl Johan som sted for årets viktige begivenhet – bransjefesten med utdeling av DF awards.

– Direktesalg skal ikke bare være hardt arbeide med daglig engasjement overfor kundene dine. Det er også viktig at vi står sammen som bransje, utveksler erfaringer og styrker vennskapene. Vi vet hva vi går til og er trygge på at dette blir et høydepunkt for deltakerne, akkurat slik bransjefestene har vært de forrige årene, sier lederen i forbundet Jan Fredrik Torgersen.

Det er medlemsbedriftene som nominerer til DF awards og spenningen er allerede stor om hvem som blir vinnerne i 2016. Det er kun en distributør fra hver medlemsbedrift som kan klatre helt til topps hvert år.

– Årets vekstbedrift er også er viktig markering på bransjefesten der det både er dyktige artister som underholder og dans til et fantastisk orkester. Mat og drikke er i beste ”Grand”-stil. Jeg gleder meg, oppsummerer Jan Fredrik Torgersen.

For å lette planleggingen er det viktig at medlemsbedriftene tar stilling til hvor mange deltakere de vil ha med på bransjefesten, men endelig påmeldingsfrist er ikke før i 15. september. Distributører melder seg på via sin medlemsbedrift.