ARKIV
- Seldia styrker både deg – og dine kunder
- Årets DF Awards på ærverdige Hotel Continental
- Ønsker mye strengere håndheving
- Gode råd om nettverksbygging
- DF Award er tilbake 22. oktober
- Pandemien utfordret all handel
- Alt dreier seg om kundeopplevelsene
- Hvordan håndterer du stress
- Sosiale medier er din «hemmelige» hjelper
- Noen ganger lykkes du – andre ganger ikke
Hvem får DF award i år
Hvert år får direktesalgsbedriftene som er medlemmer i forbundet nominere en av sine beste distributører som kandidat. Det er disse som er i fokus når bransjen møtes til stor feiring med prisutdelinger på Grand Hotell i Oslo lørdag 5. november.
Vi er i en spennende bransje der mange opplever stor suksess. Blant disse er det noen som peker seg ut som stjerner. Salgsresultater er selvfølgelig viktige, men der er også mye annet som teller.
– Det kan være alt fra hvordan ens organisasjon bygges opp, stimuleres og presterer til sosialt engasjement, kundetilfredshet og gjensalg, sier Jan-Fredrik Torgersen.
Denne kvelden er Torgersen vert og ansvarlig for at det skal bli like vellykket som de foregående årene. Til å hjelpe seg har han Nilsen Event som i år også stiller med et svært attraktivt underholdningsprogram der CMYK blir hoved attraktiviteten. Det er et musikalsk konsept som har spilt på tilstelninger som Gullruten, Spellemannsprisen og X-Games blant mye annet. Festmiddagen og de elegante rammene står Grand Hotell ansvarlige for. Bedre kan det ikke bli!
– Nominasjonsprosessene foregår nå og vi vet det er stor aktivitet i medlemsbedriftene knyttet til dette. Disse har en frist til å nominere som er satt til 10. oktober, forteller han. Disse har også ansvaret for å melde på sine ansvarlige og gjester.
I 2015 var det disse som ble tildelt prestisjetunge DF award: Christopher Wolff fra Zinzino, Gerd Damm Knutsen fra Oriflame , Berit Sæten fra PM-International, Lene Hartvigsen fra Amway US, Charles Wadsworth fra Forever Living Products og Kine Tøndel Iversen fra Mary Kay.
Bli det deg i år?