Flere vil være med på festen

oktober 19, 2016 3:21 pm

Det er rekordmange påmeldte til årets DF bransjefest på Grand Hotel i Oslo lørdag 5. november.

– Etter et par år i andre festlokaler er vi igjen tilbake i ærverdig Grand Hotell. Denne gangen kan vi også glede oss over rekorddeltakelse, forteller lederen i Direktesalgsforbundet, Jan Fredrik Torgersen.

Det er medlemsbedriftene som inviterer sine utvalgte gjester til en kveld med god bevertning, underholdning – og det viktigste for de aller fleste, utdeling av DF Awards.

DF Awards er den høyeste utmerkelsen en direkteselger kan få fra Direktesalgsforbundet. Hver medlemsbedrift kan nominere flere kandidater, men det er bare en vinner pr. bedrift hvert år. Denne kvelden blir det også en feiring av årets vekstbedrift.

CMYK står for årets underholdning. Gruppen består av de mest profilerte klubb-artistene vi har i Norge. De fremfører et kontinentalt live-show hvor man setter sammen en dj med en rekke variasjoner av live elementer som saksofon, gitar, vokal, trompet, djembe og el-fiolin når de tar tak i kjente låter og presenterer disse på sin egen måte.

Årets bransjefest og DF Award utdelingene vil bli fortløpende dekket på Facebook gjennom kvelden.

Så følg med og ta del i stemningen lørdag den 5. november. Da får du også med deg hvem som vinner DF Awards, er Jan-Fredrik Torgersens oppfordring!

Etteranmelding er dessverre IKKE mulig.