Bare rekorder på årets DF Bransjefest

desember 1, 2016 7:00 am

Grand Hotell var igjen arena for bransjefesten lørdag 5. november. Det hadde gått fire år siden forrige gang vi gikk opp den brede teppebelagte trappen til den gedigne Speilsalens inngang. Den gang var det litt glissent, nå ble det fullt. Aldri har medlemsbedriftene ønsket å ha med seg flere gjester enn i år. Suksess og ny deltakerrekord!

Rekorder dreide det seg også om da kveldens vert, Direktesalgsforbundets formann Jan-Fredrik Torgersen tok mikrofonen og fortalte om en rekordomsetning hos de 21 medlemsbedriftene i Direktesalgsforbundet. Disse solgte for over 1.6 milliarder til sine sluttkunder det forrige året. Det representerer en vekst på 15 % fra året før.

Prisen til årets vekstbedrift ble delt ut til Frida Bjerkhede fra Forever Living

Mat og drikke var, slik vi har blitt vant med på DF bransjefestene, rekordaktig god og den gourmetiske nytelsen ble bare avbrutt av utdelingene av DF Awards. Vinnerne fikk sine æresbevisninger fra formann i Direktesalgsforbundet, Jan-Fredrik Torgersen og nestleder Aina Rønning.

Lux: Dag Lien

Oriflame: Anne Lene Solli

Forever Living: Ragnhild & Arshad Amith

Norwex: Hanne Marie Dyskeland

PM International: Astrid Trondsen

Zinzino: Hugo Olsen

Nu skin: Anita Santiago og Tobbe Johansson

Herbalife: Karl Erik Overn

Mary Kay: Kine Tøndel Iversen

Lars-Inge Vik Nilsen var ansvarlig for det ”kunstneriske” på denne, som de forrige bransjefestene og han skuffer aldri.

CMYK som består av de mest profilerte klubb-artistene vi har i Norge fremførte et kontinentalt live-show med en rekke variasjoner av live elementer som saksofon, gitar, vokal, trompet, djembe og el-fiolin.

Dermed ble det både underholdning, dans og rekordartete gleder for hele det festpyntede selskapet til langt ut i de ørsmå timer.

Eller som en av gjestene oppsummerte det; hvor melder jeg meg på til neste års Bransjefest?