ARKIV
- Seldia styrker både deg – og dine kunder
- Årets DF Awards på ærverdige Hotel Continental
- Ønsker mye strengere håndheving
- Gode råd om nettverksbygging
- DF Award er tilbake 22. oktober
- Pandemien utfordret all handel
- Alt dreier seg om kundeopplevelsene
- Hvordan håndterer du stress
- Sosiale medier er din «hemmelige» hjelper
- Noen ganger lykkes du – andre ganger ikke
Her er alle vinnerne
Selv om de innvidde har vist det en stund, var det PM International som kunne juble høyest og vise til den største omsetningsveksten i året vi har bak oss, 2016.
Leder av den norske virksomheten, Inger Sverresson strålte fra øre til øre, da hun tok imot prisen for andre gang. Det var nemlig PM International som ble kåret også i 2014, den gang etter en vekst på 30%. Nå er veksten på helt utrolige 94 prosent!
– Vi har ikke ønsket å være noe ekspresstog. Vår strategi er å vokse over tid basert på et godt salgskonsept sa Inger Sverresson, men hun må nok bare konstatere at ekspresstoget har forlatt stasjonen på vei mot nye mål!
Etter PM International på 2. plass kom Eqology, tett fulgt av Zinzino og Norwex. Som nr. fem blant de med sterkest vekst kom Amway.
Og etter at Årets kvinnelige entreprenør Anita Tonne, også hadde mottatt sin pris (se egen sak), var det tid for å dele ut DF Awards fra medlemsbedriftene:
2017 vinner fra May Kay: Kine Tøndel Iversen
2017 vinner fra Lux Norge: Arne Husvik
2017 vinner fra Nu Skin: Iris og Roar Bye
2017 vinner fra Herbalife: Lene Hansen
2017 vinner fra Zinzino: Magnus Solbakken
2017 vinner fra Norwex: Lilly Bergvik
2017 vinner fra Forever Living: Torun Nordskaug
2017 vinner fra Oriflame: Kari Solberg
2017 vinner fra PM International: Ina Lill Rogg