Det ble Kine Tøndel Iversen igjen

november 22, 2017 1:51 pm

Det var kanskje ingen stor overraskelse – det var heller en sensasjon da lederen i Direktesalgsforbundet, for 7. året på rad overrakte DF Award til Mary Kay-selgeren. – Dette er utrolig. Ingen kan matche Kine, sa Jan-Fredrik Torgersen.

– Direktesalg og Mary Kay ble min store mulighet. DF Awards har stor betydning i bransjen fordi den gir både anerkjennelse og respekt for den jobben som er gjort. Alle vet vi at det ligger hardt arbeid bak, sa hun.

Det var lederen i Direktesalgsforbundet, Jan-Fredrik Torgersen som sammen med Krister Fraser, ordförande Direct Selling Sweden, som sto på scenen og tok i mot henne. Når Kine vinner DF Award for tiende gangen lovet forbundet og de to Kine Tøndel Iversen en hedersplass.

Det var forøvrig ingen tilfeldighet at det var lederne i de to ”nabo”-foreningene for direkteselgere som sto på senen sammen som utdelere. Bransjens tre viktigste priser, årets vekstbedrift, årets Kvinnelige entreprenør – og DF awards fra medlemsbedriftene, er nemlig de samme i begge de to landene.

Kine Tøndel Iversen er både stolt og ydmyk etter nok en award-utmerkelse og fordi hun får muligheten til å representere sin enhet.

– Mine fantastiske ”Happy Angels” og det er på deres vegne har mottatt denne flotte og ærefulle prisen flere ganger, har hun tidligere uttalt her.

– Fra å være en som aldri turte ta ordet i store forsamlinger eller ytre verken meninger og synspunkter, til i dag å føle at jeg har en større balast, indre styrke, økt selvfølelse og selvtillit har vært en fantastisk reise, sier hun.

Kine Tøndel Iversen peker på at det å kunne styre hverdagen selv, være sin egen sjef er noe hun liker. Men samtidig understreker hun at det krever at man er disiplinert og jobber når man er på jobb, er strukturert samt er god på å planlegge – og gjennomføre de mål og planer man har satt seg.

Ikke uventet har hun full av lovord til sin samarbeidspartner Lesley Cosmetics og Mary Kay Inc som holder til med sitt hovedkontor i Dallas.