31. august lukkes døren

august 6, 2018 8:50 pm

Du har fortsatt nesten en måned på deg for å fremme din kandidat til «Årets Kvinnelige Entreprenør 2018» der vinneren blant annet får 25.000 kroner. Alle kan foreslå kvinnelige kandidater – uansett bransje.

– Bedrifter som er etablert av kvinner får fullt fokus når vi kårer «Årets Kvinnelige Entreprenør», sier lederen av Direktesalgsforbundet, Jan-Fredrik Torgersen.

– Frem til 31. august kan du fremme kandidater oppfordrer Torgersen so, ber han om nominasjoner for et bredt spekter av personer fra ulike bransjer.

– Å vise til gode eksempler og løfte frem kvinnelige entreprenører som også har inspirert andre kvinner ser vi på som en naturlig del av vår virksomhet. Uten deres dyktige engasjement hadde for eksempel direktesalg vært en mye mindre bransje. Nesten 80 prosent av de som jobber i bransjen er nemlig kvinner og svært mange gjør det veldig godt. De driver oss fremover med innsats og innovasjon, øker omsetningen og skaper gode økonomiske resultater både for seg selv og andre, sier Torgersen.

Vinneren mottar 25.000 kroner som en del av premien!

Dette er kriteriene som legges til grunn for prisen:

1. Har drevet som selvstendig entreprenør i minst to år
  2. Kan dokumentere vekst og positive økonomiske resultater
  3. Fremstår som en inspirasjon for andre entreprenører.

Det er ingen begrensning på hvem som kan nomineres og det er utarbeidet et eget skjema der du kan fremme ditt forslag.

Nominasjoner, og andre henvendelser rettes til Direktesalgsforbundets leder, Jan-Fredrik Torgersen: [email protected] Frist er satt til 31. august 2018.