1 – 2 – 3 – 4 – 5 – 6 – 7 – 8 – 9 & 10år

september 24, 2018 8:03 pm
Fra dag én har målet vært å arrangere en uforglemmelig bransjefest for å hedre våre beste. I år er det 10. gang Direktesalgsforbundet inviterer – og ingen kan være uenige i at dette er en festkveld lite kan overgå!

Av: Torger Bjørnstad

I løpet av kvelden får verdige vinnere tildelt sine DF Awards fra medlemsbedriftene, det er underholdning i toppklasse og menyene har utsøkt innhold.

Årets bransjefest arrangeres 3. november og som i fjor er det Grand Hotell i Oslo som er valgt som arena.

– Bransjens DF Awards er viktige. Det er medlemsbedriftene som kan innstille en kandidat hvert år. Vinneren skal ha markert seg positivt og vist gode resultater – og vi vet at prisen henger svært høyt, forteller lederen i forbundet, Jan-Fredrik Torgersen. I år er det altså 10. gang prisene deles ut.

Direktesalg er en stor, tradisjonsrik og dyktig bransje. En bransje der mulighetene er mange og suksessene kan være store. Denne kvelden er det nettopp dette som får stå i fokus.

– Det er mange faktorer som må stemme for å lykkes, men viktigst vil alltid de personlige initiativ og selgerens pågangsmot være, sier Torgersen.

– Men, legger han til; det er mange andre faktorer som produktkvalitet, prisnivå, markedsposisjon og tilgjengelighet som er med å avgjøre mulighetene.

Hvem blir invitert?

– Dette vil jeg gjerne være med på. Hva gjør jeg Torgersen?

– DF Awards har blitt populært, Speilsalen, der vi holder denne bransjefesten, har et begrenset antall plasser – og hver medlemsbedrift har for lengst fått tildelt sin kvote. Jeg vet det er noen få ledige plasser. Men disse disponeres av den enkelte medlemsbedrift – derfor må forespørsler går til den bedriften du representerer, presiserer Torgersen.

Det er mer

Dette er også kvelden da Årets Vekstbedrift blir offentliggjort. Prisen bygger på omsetningstall og vinneren er den som har størst vekst fra det ene året til neste.

– Ja, det er mye å glede seg til. Jeg kan også røpe at i år, skal det utnevnes et nytt æresmedlem i Direktesalgsforbundet. For andre gang skal vi dele ut prisen til Årets Kvinnelige Entreprenør. (Se egen sak.)

Vinnerne ved fjorårets bransjefest ble:

Vinner fra May Kay: Kine Tøndel Iversen

Vinner fra Lux Norge: Arne Husvik

Vinner fra Nu Skin: Iris og Roar Bye

Vinner fra Herbalife: Lene Hansen

Vinner fra Zinzino: Magnus Solbakken

Vinner fra Norwex: Lilly Bergvik

Vinner fra Forever Living: Torun Nordskaug

Vinner fra Oriflame: Kari Solberg

Vinner fra PM International: Ina Lill Rogg

Årets vekstbedrift: PM International

Årets Kvinnelige Entreprenør: Anita Tonne, grunnlegger av The Corebar.