Klart for bransjens nasjonaldag

juni 5, 2019 7:08 pm

Selv om det kan virke som om det er lenge til høsten, skal du merke deg datoen 16. november allerede nå. Da arrangeres nemlig hele bransjens fest med utdeling av årets DF Awards. Årets Vekstbedrift blir også feiret.

Det er alltid knyttet stor spenning til hvem som får de attraktive prisene. Det er kun en distributør eller entreprenør blant de nominerte fra bedriftene som er tilstede denne kvelden som får komme opp på senen og motta sin prestisjetunge utmerkelse.

– Ja, disse kveldene har utviklet seg til noe stort de 11 årene vi har holdt på. Det er den enkelte bedrift som nominerer kandidatene. Deretter kåres det en vinner blant våre bedrifts-medlemmer som er tilstede, forteller Jan-Fredrik Torgersen, som leder Direktesalgsforbundet.

– Hvem kan være med på DF Bransjefesten?

– Vi ser ikke bort fra at vi når 200 deltakere i år. Det er medlemsbedriftene hos oss som melder på deltakerne. Selvfølgelig ser vi de nominerte på gjestelisten, men også deres venner og andre som medlemsbedriftene ønsker å trekke frem. Det betyr altså at de som gjerne vil delta, må henvende seg til sin medlemsbedrift, understreker Torgersen.

Nytt konsept

Mens man tidligere har valgt Oslos beste og mest tradisjonsrike hoteller som Continental og Grand, falt valget i år på en nykommer, The Hub.

Dette er et nytt hotell i Clarion-kjeden og allerede en favoritt blant Petter Stordalen-hotellene. Fra tidligere er hotellet kjent som Viking og ble opprinnelig bygget til OL i Oslo i 1952. Nå er det totalrenovert, utvidet og fremstår i all sin glans.

PoPZILLA

Måltidene er fantastiske og prisutdelingene suppleres alltid av førsteklasses underholdning. I år er det musikk-gruppen PoPZILLA som har fått oppdraget. Det blir også de som skal spille opp til dans til langt ut over kvelden.

Selv kjenner vi dem fra NRK-ruten, og da vi Googlet, fant vi blant annet denne omtalen (fra Sparebank 1 Buskerud-Vestfold): «De var fantastiske! Så blide, herlige, imøtekommende og dyktige musikere. Dansegulvet var stort sett okkupert hele tiden, og vi danset utover de sene nattetimer. Akkurat slik vi ønsket det!

Sosiale medier hele kvelden

– Det er tusenvis som følger oss tett i sosiale medier denne kvelden. De vil ikke bli skuffet, for allerede fra folk kommer legger vi ut både bilder og kommentarer. Etterhvert som prisvinnerne offentliggjøres, «boomer det», avslutter Jan-Fredrik Torgersen.

Av: Torger Bjørnstad