Vinnere 2010

Her er en oversikt over alle vinnere i 2010.

vinner_enjo

enjo_logo

Vinneren fra Enjo Norge AS i 2010 heter
Brit Dorris Tveranger

Motivering:

Enjo ønsker å premiere sin beste forhandler som har vært med i Enjo siden april 1996. Hun har flere år på rad vært beste forhandler og helt i toppen som salgsleder, og hun har i tillegg utmerket seg ved å rekruttere nye salgsledere. Hun har vært en sterk bidragsyter til Enjos vekst og suksess. Vi er stolte av å ha en så flott ambassadør for Enjo Norge.

Vinner Herbalife

herbalife_logo

Vinnerne fra Herbalife i 2010 heter
Ranveig og Frank Jon

Motivering:

Våre vinnere har i 15 år vært et eksempel på de fantastiske muligheter som finnes ved å arbeide med direktesalg av Herbalifes unike produkter. De er levende representanter for Herbalifes visjon og misjon. De har en meget aktiv livsstil og de har skapt stor økonomisk frihet for seg selv og sine nære. Med stor entusiasme har de i en årrekke tatt på seg arbeid, ansvar og forpliktelser for fellesskapet. De har vist lederegenskaper i både gode og utfordrende tider. Men fremfor alt har våre vinnere banet vei for å legge til rette muligheter for at Herbalifes distributører i Norge skal ha best mulige forutsetninger for å lykkes, og de har vært meget viktige og betydningsfulle for den fantastiske veksten og fremgangen vårt foretak opplever.

Vinner Mary Kay

Mary Kay_logo

Vinneren fra Mary Kay i 2010 heter
Mariann Daland

Motivering:

Mariann har en fantastisk positiv og mulighetsorientert innstilling, kombinert med herlig entusiasme og energi. En «go-give spirit» som ikke kjenner grenser. Hun er målrettet, har meget høy arbeidsmoral og besitter stor integritet. Hun har et stort og varmt Mary Kay-hjerte med den Gylne Regelen som grunnlag. Hun er en utmerket representant for Mary Kay i Norden, og vi er overbeviste om at hun også i fremtiden kommer til å være et herlig forbilde i Mary Kays globale organisasjon.

Vinner Norwex

Norwex logo

Vinneren fra Norwex Norge AS i 2010 heter
Helen Aspøy Gjesteland

Motivering:

Vinneren er nominert av ledelsen i Norwex Norge og stemt frem av sine kolleger. Helen innehar de kvaliteter og den kompetansen som kreves for å få suksess innen bransjen. Med sin positivitet og vilje til å utvikle seg er hun blitt lagt merke til. Hun har nylig kvalifisert seg som leder med eget team og er en meget god representant for fremtiden til Norwex Norge.

Vinner Tahitian Noni

Tahitian Noni logo

Vinneren fra Tahitian Noni i 2010 heter
Asbjørn Ølnes

Motivering:

Vinneren har tittel Triple Diamond Pearl. Han er en av de største konsulentene i Europa og den desidert største i Norge. Han har vært med siden 1997 og må få en stor del av æren for den suksess som TNI har i Norge.

Vinner Zinzino

Zinzino logo

Vinneren fra Zinzino i 2010 heter
Hilde Rismyhr Sæle

Motivering:

Hun har vært med på å bygge opp Zinzino i Norden til et stort foretak med en rekord-vekst i Norge. Hun gir av seg selv direkte fra hjertet og er alltid tilgjengelig for alle i organisasjonen både downline og crossline. Hun har en profesjonell innstilling og har meget sterke lederegenskaper og høy arbeidsmoral, er entusiastisk med masse energi som igjen gjør henne til en verdig vinner av DF Award 2010.

Vinner Nuskin

Nuskin logo

Vinnerne fra Nu Skin i 2010 heter
Mona og Odd Erik Kristiansen

Motivering:

Dette paret gjenspeiler sterkt lederskap, er alltid profesjonelle og er et forbilde for deres organisasjon. De har hatt en suveren vekst og har bygd en sterk forretning, er inspirerende, fokuserte og har en klar visjon på hva de ønsker å oppnå. Smilende og fulle av liv – takk for den fantastiske jobben dere gjør.

Vinner Partylite

Partylite logo

Vinneren fra PartyLite i 2010 heter
Siri Kvande Farstad

Motivering:

Hun har jobbet målrettet og bevisst som konsulent fra første dag. Personlig fremgang og suksess ledet henne raskt videre i utviklingen og oppbyggingen av PartyLite Norge og var den første som kunne titulere seg som Regionale Vise President i Norge. Bak dette ligger mange intense arbeidstimer med visninger, oppstart, opplæring og trening av nye konsulenter, og ikke minst, er hun meget flink til å utvikle nye ledere og er et godt forbilde og en populær rollemodell for alle. Siri er god til å bygge og videreutvikle teamet sitt, med full fokus på business og teamwork.

Vinner PM International

PM International logo

Vinneren fra PM International i 2010 heter
Dag Roar Omsland

Motivering:

Kriterier som gjorde at PM International valgte akkurat denne personen er at han er suveren til å skaffe nye distributører. Han er engasjert og flink til å motivere teamet sitt, har stayer-evne og er målrettet og fokusert.

Vinner Shine

Shine logo

Vinneren fra Shine i 2010 heter
Tony Nilsen

Motivering:

Han er alltid positiv og entusiastisk og strutter av energi og vitalitet. Han er en hjørnesten i Shine’s pågående satsning i Danmark.

Vinner Amway

Amway logo

Vinnerne fra Amway i 2010 heter
Sylvi Sulutvedt og Tom MøllAmway

Motivering:

De har gjennom mange år vist standhaftighet, innsatsvilje og gode holdninger. De har sunne lederegenskaper samtidig som de har hatt fokus på salg av produkter og alltid satt kunden i fokus. Med en jevn og stabil vekst gjennom mange år, er de ledere i en Amway forretning de kan være stolte av å vise frem.

Vinner Ærespris

Ærespris logo

Årets Ærespris 2010 gikk til
Finn Haug fra Lux Norge AS

Motivering:

Finn Haug har jobbet i Lux Norge siden begynnelsen av 1979 og har dermed ca 40 års erfaring fra bransjen. Han har vært engasjert i DF Norge i ca 35 år og takket dessverre for seg ved årsskiftet 2009/10. Han har skrevet utallige referater for oss og levert DF’s årsregnskap og budsjetter hvert år til avtalt tid og ikke minst vært DF’s kontor og administrasjon. DF vil på vegne av alle medlemmer få takke deg for en fantastisk innsatsalt arbeid du har lagt ned for vår bransje.

Vinner Academic

Academic logo

For første gang i Norge delte vi ut prisen DF Academic Award på kr15 000:- som gikk til Svein Bø Aune, Jeton Kaloshi og Abdul Wahid Nawabi.

Motivering:

Vi har i skolesemesteret 2009/2010 hatt et meget godt samarbeid med Handelshøyskolen BI og førstelektor Gorm Kunoe. Vi ønsket å premiere de beste BI-studentene som skrev sin bachelor-oppgave om personlig salg. Til å bedømme oppgavene har vi hatt en jurie på 5 personer. Vi gratulerer vinnerne med deres meget godt gjennomførte bachelor-oppgave med tema: salgsmotivasjon i direktesalg.