Vinnere

Kine Tøndel  Iversen - Mary Kay

KINE TØNDEL IVERSEN

marykay

Årets nominerte er profesjonell, har enorm entusiasme, energi og et hjerte av gull. Med urokkelig tro på andre kvinners potensial, bidrar prisvinneren til andres suksess.

Vedkommende leder i henhold til den Gylne Regelen; å behandle andre slik hun selv vil bli behandlet, og hun deler karrieremuligheten i ekte Go Give Spirit, som foretaket er bygd på.

Mary Kay er utrolig imponert over prisvinneren og det fantastiske arbeidet hun gjør for å berike andre kvinners liv i Norge.

Jornn Holden - Norwex

JORUNN HOLDEN

norwex-logo_copy

Årets prisvinner jobber hardt og systematisk, og har med sin organisasjon hatt den største veksten i Norwex Norge i år.

Det må også påpekes at vedkommende i løpet av veldig kort tid har bygget opp en stor organisasjon med fantastiske resultater.

Med en sterk og trygg hånd ønsker hun alle nye konsulenter hjertelig velkommen, gir de glimrende opplæring og er en stabil mentor. Hun er en kunnskapsrik, motiverende og inspirerende leder som veileder sitt team til nye høyder.
Hun innehar rett og slett fantastiske lederegenskaper!

Vi gleder oss veldig til å følge vår vinner i tiden fremover.

Anita Lindseth - Nu Skin

AINA LINDSET

Nuskin-logo_copy

Nu Skins valg har i år falt på en som beskriver Nu Skin som nøkkelen til å nå målet om frihet og uavhengighet, et mål hun er på god vei til å nå.

Vedkommende er en god og stabil leder som nyter stor tillit og respekt i hele sin organisasjonen, og som har lykkes i å bygge en solid forretning uten å miste fokus på enkeltindividene.

Hun kan også vise til en omsetningsvekst på svimlende 75 % fra år til år.
Som hun selv sier: «The sky is the limit!»

Nu Skin er glade, og stolte over å kunne gi årets DF Award for Nu Skin til – AINA LINDSET

Gunner Vik

GUNNAR VIK

lux logo

Årets DF Award går til en person som har vært ansatt siden 1988 og omsatt for mer enn 85 mill. NOK

Han mottok Lux’s Hederspris i 1993, ble tildelt Direktørens Pris som «Årets Luxer» både i 2002 og 2008 og ble i 2002 verdensmester innen Lux-konsernet, som omfatter over 15.000 selgere fra 35 land.

Og fremdeles, etter mer enn 24 år, ligger han helt i toppen når det gjelder salgsresultater.

Han har et fantastisk forhold til sine kunder og kollegaer og har en seriøsitet og kvalitet i sitt arbeid som det står stor respekt av.

Gudrun Rykke Almenningen - Oriflame

GUDRUN RYKKE ALMENNINGEN

oriflame-logo_copy

Årets nominerte går til den regionalsjefen som vokser raskest. Det har hun lykkes med gjennom å motivere eksisterende ledere, samtidig som hun har utviklet nye.

Hun jobber meget profesjonelt med sine arrangement, som er til stor glede for hennes region. Rekrutteringen av nye medlemmer har gjort regionen ekspansiv og vi gleder oss til hennes videre fremgang sammen med oss i Oriflame-familjen!

Marit Helene Røssum - Morinda

MARIT HELENE RØSSUM

morinda-logotype

Årets DF Award vinner fra Morinda ble med i selskapet i mai 2000.

I løpet av sommeren 2000 kvalifiserte vedkommende til Jade, og senere på høsten oppnådde hun tittelen Pearl.

I løpet av sine 12 år i selskapet har hun med standhaftighet og stolthet jobbet for kunder, for sine konsulenter, og hun er en fast foreleser på selskapets kjerneområde «noni». Hun er i dag Double Diamond Pearl og en av de mest aktive konsulentene i selskapet i Norge, og hun ligger stadig øverst på «topp ti» listen over de som rekrutterer flest nye kunder og konsulenter.

Årets DF Award fra Morinda går til en kvinne som rett og slett er en levende Morindalegende.

Daniel Laquian - Zinzino

DANIEL LAQUIAN

zinzino logo

Årets DF Award går til en person som har vært med fra dag 1 og lojalt stilt opp på alle arrangement og vært en svært trofast distributør.

Han har et vinnende og ydmykt vesen som er særdeles godt likt hos alle. Profesjonell danser med kroppsbeherskelse i verdensklasse.

Han har svært høy kvalitet over sitt arbeid som viser seg godt på hans resultater.
Han har veldig mange kunder og som nesten ikke har frafall i hans organisasjon.
Han har tatt nye steg etter mange år og er nå en av topp 10 i selskapet i både inntekt og i antall kunder.

Ida og Andre Simonsen - Herbalife

IDA og ANDRE SIMONSEN

herbalife-logo_copy

Årets DF Award har vært aktive i Herbalife i 18 år. De har alltid en positiv innstilling til alt hva livet måtte by dem av utfordringer både i business og personlig sammenheng.

De deltar på alle seminarer lokalt, nasjonalt og ikke minst internasjonalt. De er alltid på plass i god tid og de stiller alltid opp for å hjelpe til på arrangementer og turer.

De har en genuin interesse av å hjelpe andre mennesker til et bedre liv. De gjør ingen forskjell på om de hjelper egne eller andre organisasjoners distributører og kunder, samtidig som de holder en høy etisk standard.

Robert Heldal - Eqology

ROBERT HELDAL

Ecology-logo_copy

Årets DF Award går til en person som har jobbet i Eqology i mange år og vært en viktig strateg bak selskapets suksess.

Denne personen har funnet og utviklet flere ledere med suksess enn noen annen. Han har bidratt til at selskapets events har blitt blant de beste i bransjen.

Han har en stor arbeidskapasitet og har demonstrert at å jobbe riktig gir de beste resultatene. Med nærmere 10.000 aktive kunder har hans organisasjon årlig vokst med 50% de siste årene og nye ledere produseres hele tiden. Han er uten tvil en leder av ledere.

Dene Backen

DENE BACKEN

amway-logo_copy

Årets DF Award går til en person som gjennom mange år vist stor innsatsvilje og godt lederskap. Hun er profesjonell i alt hun foretar seg, og er fantastisk positiv og stråler av selvtillit. Hun er fokusert på sine mål og viser en solid arbeidsmoral.

I alle de årene hun har jobbet med Amway har hun vist stort pågangsmot, og hun er en flott representant for Amway.

Prisen går til en dame som jobber hardt mot nye mål og har en Amway forretning hun kan være stolt av.

Aud Elin Grønning - Avera

AUD ELIN GRØNNING

avera logo

A’veras nominerte til årets DF Award går til en en utrolig motivatør og en entusiastisk kvinne som reiser land og strand rundt for å presentere A’vera på en flott måte