Vinnere

df-vinnere
Årets vinnere samlet på scenen

Marit Nyrud og Inger Johanne David

amway logo

De står foran en virkelig stor suksess fordi de jobber engasjert, aktivt og hardt. De er et godt og sannferdig forbilde for andre distributører i bransjen.

Marit Khelifi

avera logo

Hun er en hjertevarm dame som har vært med fra starten. Hun er fylt med energi og gjennom flittig arbeid har hun bygget opp en stor organisasjon som slo ut i blomst for fullt i 2012.

Camilla Stena og Nicolai Rud

eqology logo web

De to har bygget opp en imponerende stor og sunn business på rekordtid. Imponerende resultater er nådd på raske 12 måneder. Sammen er de to ustoppelige.

Per Christian og Nina Solberg

herbalife logo

Med fremragende pedagogiske evner klarer de på en svært enkel og inspirerende måte å formidle ethvert budskap som alle i organisasjonen kan nyte godt av. Deres integritet og etiske nivå er av ypperste klasse.

Ted Andreassen

lux logo

Han vet at hardt arbeide lønner seg, jobber målrettet og har et godt over gjennomsnittet høyt konkurranseinstinkt. Siden 2004 har han jobbet mot privatmarkedet. Nå bygger han opp bedriftsmarkedet.

medalje

Finn Haug fra Lux Norge som fikk overrakt Medalje for lang og tro tjeneste på DF’s formiddags arrangement den 12, nov. 2013, han har fra tidligere også mottatt utmerkelsen DF’s Ærespris 2010.

lux logo

Medaljen for lang og tro tjeneste er en privat norsk utmerkelse for langvarig tilsettingsforhold som tildeles av Det Kongelige Selskap for Norges Vel. Den ble innstiftet i 1886. Medaljen kan tildeles ansatte i både privat og offentlig sektor. Inntil 2004 var kravet sammenhengende ansettelse hos samme arbeidsgiver i 30 år. Dette er senere moderert slik at også ansettelse med avbrudd kan kvalifisere, såfremt arbeidstakeren har vært i tjeneste hos samme arbeidsgiver i minst 30 år. Arbeidsgiver søker Selskapet for Norges Vel om medaljen og står for overrekkelsen av den.

Kine Tøndel Iversen

marykay logo

Med urokkelig tro på andre kvinners potensial, bidrar prisvinneren til andres suksess. Hun har suksess fordi hun er profesjonell, har enorm entusiasme, energi og et hjerte av gull.

Jan Birger Dramstad

morinda-norge-logo

Med sin positive energi motiverer han til å se muligheter der andre ser utfordringer. Han har blitt kaldt inspirator, motivator, igangsetter og idémaker – en som evner å se stort der andre er blindet.

Vigdis Prøytz

norwex-logo copy

Men en unik teamfølelse har de bidratt til å skape historie i Norwex.
Gjennom sine 12 år har hun alltid stilt opp på arrangementer og har vært en trofast leder.

Anneli Finnema og Kesia Lønø

nuskin logo

De startet med Nu Skin i 1999. De er gründere, igangsettere og fantastiske inspiratorer for teamet sitt og har bygget opp en solid forretning uten å miste fokus på enkeltindividene.

Helene Urdal

oriflame logo

Som selskapets nyeste og raskest voksende director er hun en fantastisk rollemodell for sine ledere og konsulenter med sin energi og profesjonalitet.

Kine og Øyvind Lien

zinzino logo

Kine og Øyvind har skapt en god atmosfære rundt seg. De er veldig kunnskapsrik og har hatt stor suksess i Zinzino. Sterke og tydelige ledere, og samtidig vennligheten selv!

Eva Klubbenespm logo

Ukuelig stå-på-vilje, et sprudlende humør og en enorm arbeidskapasitet gjør sitt til at denne damen ikke bare har hatt en fantastisk vekst i 2013, men er også hennes garanti for å lykkes videre.

Vinnerne av DF Academic Award

DF Academic Award på kr15 000,- ble delt ut til to grupper som våren 2013 leverte bachelor-oppgave med fokus på temaet «bruk av CRM i direktesalg»

bi-jenter2

Annelie Olsbø, Karoline Faglien og Guro Hovde Brunæs fra BI Oslo