Vinnere

Herbalife ga årets DF Awards til en entusiastisk og hjertevarm leder som brenner for å få unge ledere til å lykkes. Karl Erik Overn er ydmyk og har bunnsolide verdier. Han brenner for å lykkes selv men liker seg like godt når andre mennesker også lykkes.

img_3834

DF Awards for Nu Skin ble i år delt mellom to forretningsbyggere som gjennom 17 år har gjort en fantastisk innsats for å skape et bedre liv for seg og andre. Anita Santiago og Tobbe Johansson har realiser drømmer og bygget et nettverk som strekker seg over 12 markeder globalt.

img_3821

Lux Norges DF awards vinner, Dag Lien startet i selskapet i 1969, på sitt beste har han solgt 375 maskiner på en måned. Det er en rekord ingen har klart å slå til nå. Han beskrives som en som inspirerer til alltid å gjøre det bedre. Han er alltid tilstede for sine medarbeidere.

img_3857

Anne Lene Solli vant årets DF awards prisen fra Oriflame. Hun blir beskrevet som en usedvanlig sterk leder som virkelig er en lagspiller. Hun er en fantastisk forretningsutvikler med en egen evne til å utvikle og supportere sine ledere.

img_3845

Forever Livings DF awardvinner ble Ragnhild & Arshad Amith fra Sandnes. De to beskrives som store forbilder som både jobber godt sammen med teamet og utenfor dette. De er ydmyke, behandler alle bra, og respekterer alle for den de er. Prisen ble tatt imot av Arshad.

img_3776

Årets DF award-vinner fra Norwex ble Hanne Marie Dyskeland. Hun kjennetegnes ved sin guts og sin stå-på-vilje. Hun er en person som deler kunnskaper bredt og fremstår som en sprudlende motivasjonskilde. Hanne Marie har særlig imponert ved å bygge sitt team raskt.

norwex

Årets DF award-vinner fra PM Internasjonal ble Astrid Trondsen. Hun kom til selskapet i 2002 og blir beskrevet som hardt arbeidende, setter seg klare mål og har derigjennom oppnådd utrolige resultater. Hun har ledet en utrolig utvikling, både sammen med sitt team og privat.

img_3757

En profesjonell og svært kunnskapsrik person som tar vare på sine ledere på en særdeles god måte. Hugo Olsen i Zinzino setter kunden i fokus og har et stort nettverk både i Norge og resten av verden. Hele familien er involvert i teamet.

img_3764

Årets vinner DF Award fra Mary Kay ble igjen Kine Tøndel Iversen Hun er profesjonell, har enorm entusiasme, energi og et hjerte av gull. Med urokkelig tro på andre kvinners potensial, bidrar prisvinneren til andres suksess. Kine Tøndel Iversen var ikke tilstede i år, så bildet er fra 2015 utdelingen.

img_9620