Vinnere

alle-vinnere

Årets vinnere samlet på scenen.

Fra venstre: Direktesalgsforbundets Formann Jan Fredrik Torgersen, Kristin Husa fra PM International, Asbjørn Ølnes fra Morinda, Kine Tøndel. Iversen fra Mary Kay, Liv Wahl fra Amway, Jane-Elisabeth Bergerud fra Norwex, Tore Aakre fra Eqology,Tine Merete Sandboe fra Oriflame, Hikde Ravneng Nilsen fra NU Skin, Heidi og Kjell Kirkeng fra Herbalife og DF’s Viseformann Morten Teigen fra Amway

Amway

amway logo

Årets vinner fra Amway er Liv Wahl, hun er en meget dedikert distributør, som hele tiden er «på», både med salg og med å finne nye gode distributører, noe som gjør at hun har en god balanse i sin forretning. Hennes positive holdning, gode humør og «stå på» vilje er helt uten sidestykke.

Vi er veldig stolte av å ha Liv som en av våre beste distributører, og gleder oss til å følge henne videre på veien mot nye høyder.

eqology

eqology logo web

Tore Aakre er en av bransjens aller mest drevne, erfarne og annerkjente distributører . Han har et vinnende og godt vesen som tiltrekker seg nye mennesker som vil inn i vår bransje og som har et mål om å lykkes. Tore har for veldig mange vært porten inn i det som har blitt en helt ny retning i livet

Tore Aakre har en spesielt god evne til å ta tak der det skulle være nødvendig – uansett hva det skulle være. Alle liker å jobbe med Tore – også vi som jobber i selskapet

Vi er glade for å ha Tore som vår øverste betrodde leder – vår bauta

herbalife

herbalife logo

Våre vinnere er svært engasjerte Medlemmer med høy grad av integritet og etikk i sin forretning.

Samtidig med deres satsning for å bygge sin egen business, bruker de veldig mye tid på å reise rundt og lære opp alle Medlemmer i Norge.

Deres produktkunnskap og den opplæringen de har stått for på mange seminarer rundt i Norge og via webinarer er blant årsakene til sportsserien H24’s gode posisjon i Norge.
De er begge sentrale i utdanning av Healthy Active Lifestyle konseptet i Norge. Dette er seminarer som alle organisasjoner deltar på.

Våre vinnere er…. Heidi & Kjell Kirkeng

Mary-Kay

marykay logo

Årets nominerte er profesjonell, har enorm entusiasme, energi og et hjerte av gull. Med urokkelig tro på andre kvinners potensial, bidrar prisvinneren til andres suksess.

Vedkommende leder i henhold til den Gylne Regelen; å behandle andre slik hun selv vil bli behandlet, og hun deler karrieremuligheten i ekte Go Give Spirit, som foretaket er bygd på.

Mary Kay er utrolig imponert over prisvinneren og det fantastiske arbeidet hun gjør for å berike andre kvinners liv i Norge. Vinneren er Kine Tøndel-Iversen

Morinda

morinda-norge-logo

Morinda sin mottager av DF Award 2014 er en som har viet sitt liv til å motivere andre. En som har lært at du blir rik av å sette andre sin rikdom og velferd foran din egen. Han har sammen med selskapet satt agendaen for Morinda sin utvikling i Norge helt siden oppstart. DF Award vinneren har også bidratt sterkt til at selskapets TruAge strategi og budskap virkelig har slått rot blant alle selskapets konsulenter. Sammen med sin organisasjon legger han daglig grunnlaget for en ny vekst i Morinda Norge. Dette er andre gang denne personen tildeles Morindas DF Award!

Vinneren av årets Morinda DF Award er Asbjørn Ølnes

norwex

norwex-logo copy

Årets nominerte er profesjonell, har enorm entusiasme og energi.

Hun jobber målrettet og kommer alltid raskt i gang med alt som er nytt.

Et av hennes store mål nå, er å jobbe seg til deltagelse i Norwex sin kampanjereise til Maldivene, og ta med seg sin mann.

I løpet av sine 3 år i Norwex har hun alltid stilt opp på arrangementer rundt omkring i Norge. Hun er en trofast leder.

Hun er en utmerket representant for Norwex, og vi er overbeviste om at hun også i fremtiden kommer til å være et herlig forbilde i Norwex.

Vi gratulerer DF Award 2014 vinneren fra Norwex: Jane-Lisbeth Bergerud

nu-skin

nuskin logo

Nu Skins valg har i år falt på to ledere som gjennom sitt engasjement, deres utstråling og entusiasme har bygget opp en fantstisk organisasjon på utrolig kort tid. De har evnen til å formidle forretningen og strategien til selskapet gjennom sterkt lederskap, commitment og profesjonalitet.

Vi ser frem til å følge deres suksess fremover, og er glade og stolte over å kunne gi årets DF Award for Nu Skin til: Heidi Ravneng Nilsen og Morten Nilsen.

Oriaflame

oriflame logo

Denne konsulenten utlasset resten av Norge med sitt salg i kvalifiseringsperioden til DF gallaen. Hun har stor hengivenhet for direktesalg, og hun har virksomhet både i Norge og i Spania.

Årets DF Award går til Tine Merete Sandboe!!!

pm

pm logo

Vi har valgt å utmerke nettopp denne distributøren – ikke bare fordi hun er vår mest suksessrike Forretningspartner, men også fordi hun alltid er en god ambassadør for våre produkter og vårt selskap. Hun har vært aktiv i selskapet nesten siden dag 1 og har på disse årene bygget opp en stor organisasjon, basert på kjærlighet til produktene og et ønske om at hennes team skal lykkes.

PM-International nominerer Kristin Husa so vår «Årets distributør»!

zinzino logo

Zinzino ble kåret til Åretsvekstbedrift 2013